Maria dagen



Mysdag hela dagen!! Nybadade och ville ha finkläder.
Grattis till fina Hailey på Maria dagen med:)

Hailey berättade för farmor om drömmen jag skrev om och farmor kommenterade nåt och Hailey sa "Så kan det gå" och efter ytterligare kommentar av farmor "Ja, det är sånt som händer".
Hon har börjat med en massa roliga liknande kommentarer och hon låter som en lill-gumma:)

Lägger även in några go´bitar från de senaste helgerna.


Sundsvall



Lördagsmys med Malte m fam + Alva




Noelle-Bus hemma



Daniel & Maria hos oss efter en middag

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej gullungar vad ni är söta! Ni ser ut att må bra! Hoppas vi ses snart. Kramar i massor!!!

2009-03-02 @ 13:30:07
Postat av: Karro

Vilka underbart fina barn du har Annis! Jag vill bara krama de och mysa! I sommar ska jag absolut komma och hälsa på er!! Och självklart får du försöka spara och komma hälsa på mig! Ha en bra dag! Puss o Kramis

2009-03-03 @ 13:36:24
URL: http://attvarakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0