Morsdag

Grattis till mig själv på morsdag(igår)!!



Det är ju mors dag varje dag egentligen ju, tycker jag.



Att ha barn är underbart, jobbigt, frustrerande, kärleksfullt, tröttsamt, glädjefyllt, ja, en massa känslor på samma gång.
Ibland har man tålamod och njuter fullt ut, medan andra gånger tappar man humöret snabbt och barnen lyssnar inte.

Förra veckan hade vi fotosession och Hailey och Noelle skulle agera olika känslor.. Ni får väl gissa vad de olika känslorna är, men jag tycker Hailey var riktigt duktig helst på det första kortet..



Noelle var bra på sin arg-min som vanligt.. Prova att vinna över henne i arga leken.. Det går inte!!



Här är lite bilder från resten av helgen.



Fika i lekstugan, som snart ska börja målas och inredas. Den fina födelsedagspresenten till hailey och noelle från oss, farmor, farfar, mormor, gammelmormor o gammelfarmor!!! En uppskattad present, som pappa bygger.





Nerbäddad av syster och kusin!!

Nu ska jag snora vidare(är sjuk) och läsa till opponeringen på torsdag.
Sen har jag och barnen sommarlov, hela sommaren!!!
Så kalas för Hailey på lördag och sen söndag åker vi till mormor och Rossön i två veckor:)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha! Vilka roliga bilder, dom ser ut som två tokar båda två. Man kan ju undra vem dom fått de av?;)

2009-06-01 @ 20:03:37
URL: http://mittemotpreem.blogg.se/
Postat av: Angelica

Men de känns ju bra att andra i ungefär samma ålder också fått barn så tidigt. I början kändes de som alla tyckte man var knäpp för att man skaffa barn när man är så pass ung. Men de går de också :)

Ja du har två nu jah, riktigt söta är dom :)

Jo dom flesta brukar säga att de är en upplevelse så man får väl hoppas på de :) Känns riktigt spännande iaf. Ja man kan ju alltid hoppas att den vill kika ut lite tidigare! Kram

2009-06-03 @ 10:05:06
URL: http://angelicanorlander.blogg.se/
Postat av: Karro

Åg, jag tror jag svimmar vilka sötnosar du har!! Jag ska absolut prova och köra arga leken med Noelle, haha! Vilken elaking hon ser ut att vara, samtidigt som hon är jättesöt!!



Jag längtar efter er!! Ska bli sååå skoj och träffa er fleeera gånger i sommar!



Pussar o Kramar

2009-06-03 @ 12:10:11
URL: http://attvarakarolina.blogg.se/
Postat av: Jessica

Kikar in..

Gud vilka söta barn du ha =)

2009-07-03 @ 14:39:19
URL: http://alidaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0